IHS Blog

Google AdWords’e Dinamik Call-out Uzantıları Ekliyor

google-adwords

Artık şirketler ve ürünleri ile ilgili bilgiler otomatik olarak metin reklamlarda yer alacak.

Google bir yıl önce callout uzantılarını faaliyete geçirerek sitelerle ilgili temel bilgilerin AdWords metin reklamlarda yer almasını sağlamıştı. Bu hafta daha dinamik bir sürümün kullanımına başlandı.

Dinamik call-out uzantıları şirket ve ürünleri ile ilgili bilgiyi web sitenizden otomatik olarak alıp arama metni reklamı olarak kullanacak. Kendi calloutlarınızı ve hesaplarınızın reklam grubu seviyesini belirlerseniz Google’da üst sıralara çıkabilirsiniz.

Diğer yandan, Google hala hesaplarınızın calloutlarını optimum şekilde kullanmanızı öneriyor çünkü dinamik calloutlar tüm reklamlarda çıkmayabiliyor. Normal callout eklentilerinin aksine, dinamik calloutlar şu an yalnızca İngilizce olarak mevcut.

Reklamlarınızda dinamik callout olmasını istemiyorsanız şu formu doldurabiliyorsunuz.

 

Exit mobile version