SendGrid Pazarlamaya Yönelik Yeni E-Posta Özellikleri Sunuyor - IHS Blog

SendGrid Pazarlamaya Yönelik Yeni E-Posta Özellikleri Sunuyor

SendGrid geleneksel e-posta kampanyası yönetimi anlayışını terk ederek e-posta gönderi platformunun kullanabilirliğini geliştirmeye yönelik yeni bir hamle yaptı. Şirket artık çekirdek platformuna pazarlamaya yönelik yeni e-posta özellikleri ekliyor. …

sendgrid-eposta-gonderme

SendGrid geleneksel e-posta kampanyası yönetimi anlayışını terk ederek e-posta gönderi platformunun kullanabilirliğini geliştirmeye yönelik yeni bir hamle yaptı. Şirket artık çekirdek platformuna pazarlamaya yönelik yeni e-posta özellikleri ekliyor.

SendGrid Pazarlama Kampanyaları SendGrid’in son kullanıcı pazarlamacılara özel araçlar sunan e-posta platformunu kullanan bir girişim. Şirket bunun geliştiriciler için tasarlanmış bir kampanya olduğunu öne sürse de, kullanımı kolay API’larıyla girişimin esas hedefi kampanya takibi ve rakibi MailChimp’in uzman olduğu alan olan pazarlama kampanyası iş akışı ve yönetimi. Bunu hedefleyen bir çözümden beklendiği üzere, müşteriler artık e-posta kampanyalarını kendileri oluşturup, gönderip, takip edebilecekler. SendGrid Pazarlama Kampanyaları özelliklerinin arasında şunlar bulunmakta:

– Sihirbazsız kampanya oluşturma iş akışı

– Abone ve irtibat listesi yönetimi

– Kampanya analizleri

– A/B konu satırı ve içerik testi

SendGrid CEO’su Sameer Dholakia işlemsel ve pazarlama e-postalarının hedef kitleleriyle bire bir irtibata geçmek isteyen şirketlerin müşteri hizmetleri stratejileri bakımından çok önemli bir role sahip olduğunu söylüyor. “Platformumuz Pazarlama Kampanyaları’yla artık optimize ve olgun bir e-posta irtibatı anlamında uygun fiyatlı bir yol sunuyor. Şirketler bu sayede artık stratejilerini müşterileriyle daha hedefe yönelik ve bireysel bir ilişki kurabilecek şekilde oluşturup geliştirebilecekler,” diyor Dholakia.

SendGrid’in e-posta altyapısı sunan orijinal modeli giderek daha fazla kişi tarafından kullanılmakta. Diğer büyük şirketler de benzer hizmetleri sunmaya başlamış durumda. Yeni bir hizmet oluşturmaya çalışmaktansa SendGrid’in mevcut ölçeğini kullanmak (şirket ayda yaklaşık 20 milyar e-posta gönderiyor) çok mantıklı.

Buradaki esas soru SendGrid’in kendini e-posta kampanyası yönetimi sunan sayısız şirketten ayırmak için gerçek bir fark yaratıp yaratmadığı.

Ayrıca böyle bir kampanya yönetimi aracının Marketo ve Hubspot gibi daha üst düzey pazarlama otomasyonu platformları arasında kendine iyi bir yer bulup bulamayacağı da henüz belirsiz.

SendGrid’in bu yeniliği ilginç ve muhtemelen kaçınılmaz bir hamle. Şirketi bir üst seviyeye taşıyıp taşımayacağını ise zaman gösterecek.

Etiketler

Bir Cevap Yazın