Google’ın iOS AdWords uygulaması internet reklamcılarının kampanyalarını kolayca yönetmesini ve Apple mobil cihazlarındaki istatistikleri kontrol edebilmesini sağlayacak.
Google bir süredir masaüstü, iOS ve Android uygulamaları için tasarım geliştirme çalışmaları yapıyordu. Yeni masaüstü uygulaması kullanımının zor olduğuna dair eleştiriler alsa da, Google bu uygulamaya çok önem veriyor çünkü artık birçok uygulama ve hizmet de Google Now’ın sunduğuna benzer özellikler sunuyor.
Tık sayısı, tıklama oranı ve tıklama başına maliyet gibi kampanya performanslarının takip edilebileceği özelliklerin bulunduğu AdWords iOS tekliflerin ve bütçelerin güncellenmesinin yanı sıra faturalandırmalar ve reklam durumları hakkında gerçek zamanlı uyarı özellikleri de sunuyor.
AdWords iOS uygulaması kampanyaların performansını arttırmak için anahtar kelime bazlı otomatik olarak teklifler oluşturuyor. Yeni AdWords iOS uygulamasıyla ilgili daha detaylı bilgiye Google’ın destek sayfasından ulaşılabilir.