İHS Telekom'a Üye Olan Herkese 150 ihspara Hediye! Detaylar
reklam

Anahtar Kelime Yoğunluğu Ölçme


Alan Adı Griniz



reklam

Anahtar Kelime Yoğunluğu Ölçme Nedir?

IHS'nin Anahtar Kelime Yoğunluğu Ölçme Aracı, belirli bir anahtar kelimeyi sayfada bulunan toplam kelime sayısıyla kıyaslayarak, o kelimenin kaç kez kullanıldığını gösterir. Web sitenizde yayınlamak üzere bir içerik üretiyorsanız, bu içeriğin anahtar kelimeler açısından zengin olduğundan emin olmalısınız. Örneğin bir yemekte ne kadar kaliteli baharat kullanılırsa yemek o kadar lezzetli olur, aynı şekilde bir içerikte ne kadar iyi anahtar kelimeler varsa, içerik o kadar arama motoru dostu olacaktır.

IHS'nin bu Anahtar Kelime Yoğunluğu Ölçme Aracı ile, web sitenizde bulunan anahtar kelimelerin sayısını ve yüzdesini hızlıca öğrenebilirsiniz. Aracın sunduğu raporlar doğrultusunda en çok kullanılan anahtar kelimelerin ve en az kullanılan söz öbeklerinin hangileri olduğunu da görebileceksiniz.

Aracı kullanarak anahtar kelime yoğunluğunuzu ölçebilmek için yapmanız gereken tek şey ise, web sitenizin URL'sini araca yapıştırmak ve Enter tuşuna basmak. Bu adımın hemen ardından aracımız hızlıca web sitenizdeki anahtar kelime verilerini elde edecek ve onları bir tablo formunda size sunacaktır.

Olması gerekenden fazla optimize edilmiş olan anahtar kelimeler ve yeterince optimize edilmemiş olan anahtar kelimeler web sitenize zarar verir ve arama motoru sıralama derecelerinize olumsuz etki yapabilir. Bu cümlenin ardından aklınıza şu soru takılabilir: "Hangi anahtar kelimenin optimize edilip, hangisinin optimize edilmediğini nasıl kontrol edebilirim?". Cevap oldukça basit. Tek yapmanız gereken IHS'nin Anahtar Kelime Yoğunluğu Ölçme Aracı'nı kullanmak. Araç, sitenize en uygun olan anahtar kelimeleri öğrenmeniz için size sitenizde bulunan anahtar kelimelerin ve söz öbeklerinin yoğunluğu hakkında bir rapor sunacaktır.